جانشین فرمانده انتظامی “بردسیر” از کشف 16 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش 3 میلیارد و 200 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ مراد حیدری اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در یکی از روستاهای شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از بررسی موضوع ضمن هماهنگی قضائی در بازرسی از محل مورد نظر 16دستگاه ماینر قاچاق را کشف کردند.
سرهنگ حیدری با اشاره به اینکه ارزش دستگاه ها توسط کارشناسان3 میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شده است گفت: متهم این پرونده تحت تعقیب پلیس است.


