آویدنیوز: فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری 2 سارق به عنف تلفن همراه و کشف 8 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ مهدی پور امینایی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف تلفن همراه در سطح شهرکرمان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: در همین راستا ماموران کلانتری15 با کار اطلاعاتی و تخصصی موفق شدند، 2سارق را که با تهدید شهروندان اقدام به سرقت تلفن همراه آنها می کردند را شناسایی و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیرکنند.
سرهنگ امینایی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان تعدادی موبایل سرقتی و سلاح سردکشف شد گفت: سارقان در تحقیقات پلیس به 8 فقره سرقت به عنف گوشی تلفن همراه اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
آویدنیوز: فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری 2 سارق به عنف تلفن همراه و کشف 8 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
مهدی پور امینایی”در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف تلفن همراه در سطح شهرکرمان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: در همین راستا ماموران کلانتری15 با کار اطلاعاتی و تخصصی موفق شدند، 2سارق را که با تهدید شهروندان اقدام به سرقت تلفن همراه آنها می کردند را شناسایی و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیرکنند.
سرهنگ امینایی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان تعدادی موبایل سرقتی و سلاح سردکشف شد گفت: سارقان در تحقیقات پلیس به 8 فقره سرقت به عنف گوشی تلفن همراه اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.


